pondělí 21. dubna 2014

Miminka :-)

Malé baby kuřátka prostě nemůžu nechat v chladícím boxu. Potřebujeme 1 kuře na osobu.
Osolit, lehce potřít česnekem, pod kůži kousek másla, kolem pár stroužků česneku, podlít a na 180° asi hodinku v troubě. 


A hodí se k nim špenátová nádivka. Původně jsem se vrhla na zahradu, že bude kopřivová. Plán nevyšel, nepěstujeme kopřivy, dokonce ani u plotu za hnojem nebyly :-(
Ingredience:
1/2 balíčku toustového chleba
1/2 hrnku mléka
300 g uzeného masa
300 g listového špenátu
sůl
pepř
muškátový oříšek
5 vajec - sníh z bílků
50 g másla

Chleba jsem rozlámala na kousky a zalila mlékem. Změklé máslo jsem se žloutky utřela do pěny, osolila, opepřila, nastrouhala muškát. K chlebu jsem nakrájela na kostky uzené maso, přidala spařený špenát a žloutkovou směs. Všechno jsem dobře promíchala a nakonec lehce vmíchala sníh. Hmotu jsem dala do máslem vytřené formy na biskupský chlebíček a pekla na 180° asi 45 minut. Když je velká trouba, tak se vejde vedle kuřat.


Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat