čtvrtek 28. dubna 2016

THE DARING KITCHEN - KOUIGN AMANN

Tahle výzva byla tak dobrá, že jsem ji upekla hned dvakrát. Po druhé z dvojnásobné dávky. Jde o jakousi variaci na croissanty.



Ingredience:
300 g hladké mouky
1 balíček sušeného droždí
200 ml teplé vody
1/2 lžičky soli
25 g rozpuštěného másla

100 g studeného másla
2 lžíce cukru

Začala jsem 100 g másla. Dala jsem ho do sáčku a vyválela na tenký plát. V původním receptu je toho másla 250 g. Nic se nema přehánět. Dala jsem ho do ledničky. Z ostatních surovin, kromě cukru, jsem vmíchala hladké těsto a dala ho do tepla kynout.
Testo prsty rozprostřeme, dámena ně plát másla, to zabalíme, přeložíme na třetiny, rozválíme, přeložíme ...



Nakonec rozválíme, plát rozkrojíme na 12 dílů, ty pocukrujeme a dáme do formy na mufiny.
Vykynute pečeme na 180° asi 25 minut.



Moc děkuji za výzvu a těším se na další.

Žádné komentáře:

Okomentovat