pondělí 14. prosince 2015

The Daring Kitchen - výzva odvážných kuchařů - HOMEMADE CONDIMENTS

Tentokrát jsem se výzvy zúčastnila, za úkol nám Jenny dala za úkol vyrobit domácí dochucovací omáčky.
Pustila jsem se tedy do hořčice a chilli.
Ingredience na hořčici:
50 g žlutá hořčičná semena 
120 g suchého bílého vína 
30g jablečný ocet 
60 ml vody 
4 lžičky mleté ​​kurkumy 
¼ lžičky mořské soli 
1/8 čajové lžičky čerstvě mletý černý pepř

Hořčičné semínko jsem přes noc namočila do všeho tekutého, ráno jsem ho rozmixovala a přidala sůl, kurkumu a pepř. Do části hořčice jsem pak přidala lžíci medu. 


Ingredience na chilli omáčku:
0.5 kg červené jalapeno nebo chilli papričky 
6 stroužků česneku, oloupaných 
4 lžíce medu
1 lžíce soli
½ šálku jablečného octu


Všechno jsem zamíchala dohromady a nechala asi 8 hodin odležet, pak jsem pod pokličkou přivedla k varu a vařila asi 15 minut. Všechno jsem rozmixovala a přepasírovala přes sítko. Omáčka je fakt úžasná.


Díky za výzvu, majonézu a kečup někdy příště :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat