pondělí 3. března 2014

The Daring Bakers - výzva odvážných pekařů - BEAUTIFUL BREAD


Další výzva byla od Sawsan a byla moc lákavá.

Ingredience:
Na těsto 

60 ml teplé vody 
180ml teplého mléka 
1 velké vejce 
60 g změklého másla 
50 g cukru
1/2 lžičky soli 
450 g hladké mouky, dala jsem 400 g 
2 čajové lžičky  sušeného droždí 
1/4 čajové lžičky kardamonu 

Mezi vrstvami 

60 g rozpuštěného másla 
4 polévkové lžíce skořice 
100 g cukr 

Na potření mléko.

K podávání slazené kondenzované mléko - nedala jsem.

Z ingrediencí vymícháme těsto, dáma na hodinu kynout. Rozdělíme ho na čtvrtiny, vyválíme placky, nejlépe kulaté. Placku potřeme máslem, posypeme skořicí a cukrem, přiklopíme druhou a postup opakujeme. Poslední placku jen potřeme máslem. Návod na skládání je  http://thedaringkitchen.com/recipe/beautiful-bread

Moje trouba umí maximálně 225°C, tak jsem pekla asi 10 minut a pak na 180°C dalších 12 minut.
Cukru mezi vrstvy jsem dala mnohem míň, asi 30 g. Nebylo to přeslazené. 

Moc se mi líbilo motání a skládání tvarů, příště vyzkouším nutelovou verzi. 
Díky za krásnou výzvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat