pondělí 24. listopadu 2014

Hovězí kližka s květákovo-dýňovým pyré

Měla jsem doma květák a nevěděla, co s ním. Tak jsem vymyslela květákovo-dýňové pyré. 



Ingredience:
1 květák, rozebraný na růžičky
1 máslová dýně, oloupaná, bez semínek, nakrájená na větší kostky
4 stroužky česneku
1 lžička mletého koriandru
1 lžička soli
hrst tymiánových lístků

Všechno dáme vařit do velkého hrnce s vodou, trvá to asi hodinu. Vodu slijeme, vše rozmixujeme, dochutíme solí, přidáme lžíci másla a sekanou zelenou petrželku.

1 kg hovězí kližky, byla v celku a nechala jsem ji tak
4 cibule
2 stroužky česneku
koření - paprika, pepř ...
sůl

Maso osolíme, posypeme kořením, necháme na rozpálené pánvi zatáhnout, vsypeme cibuli a posekaný česnek, podlijeme vodou a pečeme 3 hodiny, během pečení maso otočíme a případně podlijeme další vodou. Maso musí být úplně měkké.

Nečekala jsem, jak to bude dobré, jen jsem se chtěla zbavit toho květáku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat