pondělí 28. července 2014

The Daring Bakers - výzva odvážných pekařů - SURPRISE-INSIDE CAKES

Další výzva byla od Ruth. Měli jsme upéct koláč, který vás překvapí něčím uvnitř. Péct znova dokola muffiny a nacpat je čokoládovými bonbóny se mi moc nezdálo.
Tak jsem ořechový chlebíček naplnila roládou.

Ingredience:
Roláda:
2 vejce
100 g krupicového cukru
60 g hladké mouky
marmeláda na promazání - u mě broskvová

Vejce s cukrem šleháme do světlé pěny, klidně i 10 minut. Prosejeme mouku, lehce ji vmícháme a těsto rozetřeme na pečicí papír. Roláda by neměla být moc velká, musí se smotaná vejít do formy na srnčí hřbet nebo chlebíček.
Pečeme asi 10 minut na 180°C.
Po upečení ji smotáme, při tom stáhneme papír a necháme vychladnout.
Roládu rozvineme, promažeme marmeládou.

Ořechový chlebíček:
125 g másla
2 vejce
125 g cukru
100 g mletých ořechů
100 g mouky
1 prášek do pečiva
vanilkový cukr
1 dcl smetany

Máslo, vejce a cukry vyšleháme do pěny, prosejeme mouku s práškem, vmícháme do těsta, přidáme ořechy a smetanu, té může být i více, záleží, jak tuhé bude těsto.

Do formy na srnčí hřbet nebo chlebíček, já mám chlebíčkovou silikonovou, dáme asi 1/3 ořechového těsta. Na ni položíme roládu, zakryjeme zbytkem těsta. Pečeme na 180°C asi 35 minut.



Skoro je mi líto, že tyhle věci nejím. Prý byla skvělá :-)

Díky za výzvu, moc se mi líbila. Těším se na další.

Žádné komentáře:

Okomentovat